zaterdag 11 september 2010

Galérien ook in de knip

FF korte update.......gisteren de Galérien gefietst.
Omstreeks half 7 gestart met de bosroute, daarna Bédoin, Malaucène en afgedaald naar Bédoin om pijnstillers voor mijn rug te halen :s
Bij parkeerplaats Bédoin zagen de Dijkridders mij naar beneden komen. Ik zag hun natuurlijk niet ;)
Daarna met de auto naar Sault, want ik moest en zou deze ook nog fietsen.
Ging op zich goed, maar Grandonneur-jasje-uit van maandag en winderige laatste kilometers vanaf Chalet Reynard maakten het erg zwaar voor mijn langzaam aan verkrampende benen. Het hongerklopje (alleen veel gedronken, maar vrijwel niets kunnen eten vanwege continue maagproblemen) nabij monument van Simpson maakte de laatste kilometer tot een hel......maaaaaarrrrrr zoals altijd is dat gevoel verdwenen zodra je bij restaurant Vendran uitkomt en de laatste bocht naar boven knalt of ploetert....

Is nu half 8 's ochtends, J-W heeft mij net "wakker" gebeld, maar dat was ik allang.
Ben om 5:15 uur naar boven gereden, omdat ik nog ff wat op de weg moest kalken voor ze.
Hoop niet dat die bijdehand dit berichtje leest voordat we richting top vertrekken, want dan is de gein er af.
Pas op J-W ;)

Vanmiddag of vanavond volgt een uitgebreider bericht, want moet me nu voor de laatste bespreking melden in Hotel L'Escepade voor de ploegentaktiek. Gelukkig gingen de meeste Dijkwatjes vroeg naar bed, maar J-W kon z'n energie niet kwijt en liep gisteravond met al z'n vrienden buiten. Harko kon me/ons ook nog van grotere hoogte toespreken.

Laterzzzzzzzzzzzzzzzzz

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met deze titane strijd. Respect! Nu heb je alles binnen wat er te halen valt toch? of toch niet ... Wat er volgens mij nog overblijft is 10x omhoog(record aantal binnen 24u) of met 1-wieler omhoog in snelste tijd ;-) of iets nieuws achterste voren *haha*. Nou als ik volgend jaar mocht gaan hoop ik mijn Bedoin tijd te verscherpen. Die staat nog op 2u53m. Altijd mooi dat uitzicht vanaf de MV heh ;-) en anders kom ik er voor de wijnen en het landschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een werkelijke top prestatie en klasse! Bravo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je op een zaterdag in september, na een jaar trainen, met het snot voor je ogen en je tong tussen ketting en binnenblad die misselijke puist op fietst en je naam groot op het wegdek ziet word je ongeveer 2x zo groot. Soepel ging het niet en ook niet snel, maar het doel is gehaald: Ik ben naar boven gefietst en heb op de Ventoux gestaan. Het "Nooit weer" werd zondag "Nog eens, maar niet nu".

    Dank Aart voor een fantastisch weekend als ploegleider ipv Ploeglijder. Met recht de 7de Dijkridder.

    WdV

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dame en heren,

    Thnx voor de complimenten. Ik zie het jullie ook nog wel een keertje doen, Ronald volgend jaar al !

    En Freek, jij hebt met de anderen een superprestatie geleverd !! vorig jaar een fiets gekocht en nu DE berg opgefietst.... HULDE voor de Dijktoppers !
    Enne....ben trots op het mooie shirt, zal het zeker dragen als we weer een keertje samen in het Groningse of Gooise een fiets- of mtbtocht rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eindelijk een foto bij deze topprestatie.

    BeantwoordenVerwijderen